12/06/2016

Δημοτικό

Page

 

  Το κουδούνι χτύπησε και ξαφνικά … έχουμε διάβασμα! Αυτή κι αν είναι σκληρή δουλειά! Ο μικρός σας μαθητής έρχεται αντιμέτωπος με κούραση, άγχη και αγωνίες που τον καθιστούν στα μάτια σας ακόμη πιο ευάλωτο και δυστυχώς μερικές φορές αβοήθητο. Ξαφνικά το ‘Α’ και το ‘Β’, η πρόσθεση δύο μήλων με άλλα τρία, οι άθλοι του Ηρακλή, το Αιγαίο και οι ποταμοί που βρέχουν την όμορφη χώρα μας δεν φαντάζουν και τόσο αυτονόητα. Και ο χρόνος αμείλικτος κυλά πάνω απ’ το πράσινο τετράδιο Εργασιών, το κόκκινο τετράδιο Αντιγραφής, το μπλε τετράδιο Μαθηματικών κι ένα σωρό άλλα πολύχρωμα βιβλία και τετράδια που θα περιμένατε να διαβάζονται με την άνεση ενός περιοδικού στην παραλία (άλλωστε Δημοτικό είναι αυτό, όχι και Πανεπιστήμιο). Κι αν έχετε ήδη βγάλει την ετυμηγορία σας («το παιδί μου δεν τα παίρνει τα γράμματα», «το εκπαιδευτικό σύστημα είναι χάλια», «η δασκάλα είναι άπειρη», «είμαι ανίκανος/-η να διαβάσω ένα παιδί του Δημοτικού», «δεν έχω ΧΡΟΝΟ!!!»), μη βιάζεστε∙ υπάρχει και κάτι που ίσως δεν υπολογίσατε: ο μαθητής – και δη ο μικρός μαθητής – χρειάζεται οργάνωση και πάνω απ’ όλα ενθάρρυνση. Αν, λοιπόν, έχετε σηκώσει τα χέρια ψηλά ή αν πολύ απλά η καθημερινότητα σάς στερεί τη δυνατότητα να διαβάσετε με το παιδί σας, αφήστε τη δύσκολη και απαιτητική (ομολογουμένως) αυτή δουλειά επάνω μας: να είστε βέβαιοι/-ες ότι την ξέρουμε λίγο καλύτερα.

 

 

  •  Λειτουργούν Τμήματα:

     

     

     

     

     

    Α΄ & Β΄ Δημοτικού
    Γ΄ & Δ΄ Δημοτικού
    Ε΄ & ΣΤ΄ Δημοτικού

    Εκπαίδευση:
     

  • Προετοιμασία του παιδιού καθημερινά στα μαθήματα της επόμενης ημέρας, ώστε να πηγαίνει πάντα άρτια διαβασμένο στο σχολείο
     
  • Ενίσχυση της προσπάθειάς του με επιπρόσθετες ασκήσεις κατανόησης στη σχολική ύλη
     
  • Επανάληψη στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς στην ύλη της προηγούμενης τάξης (με ιδιαίτερη έμφαση στην Γλώσσα και τα Μαθηματικά) προκειμένου να καλυφθούν προηγούμενα κενά και ελλείψεις
     
  • Καθημερινή ενημέρωση των γονέων με Τετράδιο Επικοινωνίας
     
  • Ενημέρωση των γονέων στο πέρας κάθε εβδομάδας για τυχόν προβλήματα σχετικά είτε με την προσπάθεια είτε με την απόδοση του παιδιού είτε οποιοδήποτε άλλο θέμα που άπτεται της εκπαιδευτικής διαδικασίας και άμεση αντιμετώπισή του
     
  • Συστηματική ενημέρωση γονέων με προγραμματισμένες συναντήσεις
     
  • Λειτουργία δανειστικής βιβλιοθήκης (με βιβλία λογοτεχνικά-εκπαιδευτικά)
     
  • Παροχή βοηθητικού εκπαιδευτικού υλικού στους γονείς (π.χ. πρόσθετες ασκήσεις), εφόσον ζητηθεί
     
  • Δυνατότητα για ιδιαίτερα μαθήματα
     
  • Πρόσβαση στο διαδίκτυο – Ενασχόληση με εκπαιδευτικά ηλεκτρονικά παιχνίδια ( εγκεκριμένα από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο)

    Πρακτικά ζητήματα:
     

  • Ημερήσιο Πρόγραμμα απασχόλησης 14.30 – 17.30 με δυνατότητα επιλογής ωρών και μαθημάτων
     
  • Δυνατότητα μεταφοράς
     
  • Δυνατότητα κατανάλωσης του μεσημεριανού γεύματος
     
  • Χωρίς κόστος εγγραφής!
     
  • Προσοχή!!
    α) Τα τμήματά μας είναι αυστηρά ολιγομελή.
    β) Το παιδί μαζί μας μελετάει τα μαθήματα της επόμενης ημέρας∙ δεν διεκπεραιώνει απλά το γραπτό υλικό (εργασίες κ.λπ.) που του ζητήθηκε στο σχολείο.