12/06/2016

Διεύθυνση Σπουδών

 

Χρήστος Κομνηνακίδης
Καθηγητής – Μαθηματικός M.Sc.

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αθήνα

Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (M.Sc.) στην Στατιστική

Τμήμα Στατιστικής  Πανεπιστήμιο K.U.Leuven, Βρυξέλλες, Βέλγιο
 

Υποτροφία από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών για εκπλήρωση

μέρους των Μεταπτυχιακών Σπουδών ως απαιτούμενου για την απονομή

του Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (M.Sc.) στην Στατιστική
 

Διατριβή στην επιστημονική περιοχή των Χρονολογικών Σειρών και

Προβλέψεων με έμφαση στα Οικονομικά και Χρηματοοικονομικά στα

πλαίσια του Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (M.Sc.) στην Στατιστική
 

Τίτλος Διατριβής: Dickey-Fuller (ADF) Unit Root Testing: Methods for the Lag Length Selection
 

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Ιωάννινα

Πτυχίο Μαθηματικών, Τμήμα Μαθηματικών

Δίπλωμα Ειδίκευσης στην Στατιστική & Επιχειρησιακή Έρευνα

Τμήμα Μαθηματικών


Μαίρη Μπουντούκα
Καθηγήτρια – Φιλόλογος

Πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας
Κατεύθυνση: Ιστορικό


ΜΗΝΥΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ

 

ΔΗΜΟΤΙΚΟ

  Το κουδούνι χτύπησε και ξαφνικά … έχουμε διάβασμα! Αυτή κι αν είναι σκληρή δουλειά! Ο μικρός σας μαθητής έρχεται αντιμέτωπος με κούραση, άγχη και αγωνίες που τον καθιστούν στα μάτια σας ακόμη πιο ευάλωτο και δυστυχώς μερικές φορές αβοήθητο. Ξαφνικά το ‘Α’ και το ‘Β’, η πρόσθεση δύο μήλων με άλλα τρία, οι άθλοι του Ηρακλή, το Αιγαίο και οι ποταμοί που βρέχουν την όμορφη χώρα μας δεν φαντάζουν και τόσο αυτονόητα. Και ο χρόνος αμείλικτος κυλά πάνω απ’ το πράσινο τετράδιο Εργασιών, το κόκκινο τετράδιο Αντιγραφής, το μπλε τετράδιο Μαθηματικών κι ένα σωρό άλλα πολύχρωμα βιβλία και τετράδια που θα περιμένατε να διαβάζονται με την άνεση ενός περιοδικού στην παραλία (άλλωστε Δημοτικό είναι αυτό, όχι και Πανεπιστήμιο). Κι αν έχετε ήδη βγάλει την ετυμηγορία σας («το παιδί μου δεν τα παίρνει τα γράμματα», «το εκπαιδευτικό σύστημα είναι χάλια», «η δασκάλα είναι άπειρη», «είμαι ανίκανος/-η να διαβάσω ένα παιδί του Δημοτικού», «δεν έχω ΧΡΟΝΟ!!!»), μη βιάζεστε∙ υπάρχει και κάτι που ίσως δεν υπολογίσατε: ο μαθητής – και δη ο μικρός μαθητής – χρειάζεται οργάνωση και πάνω απ’ όλα ενθάρρυνση. Αν, λοιπόν, έχετε σηκώσει τα χέρια ψηλά ή αν πολύ απλά η καθημερινότητα σάς στερεί τη δυνατότητα να διαβάσετε με το παιδί σας, αφήστε τη δύσκολη και απαιτητική (ομολογουμένως) αυτή δουλειά επάνω μας: να είστε βέβαιοι/-ες ότι την ξέρουμε λίγο καλύτερα.
 

ΓΥΜΝΑΣΙΟ

  Στο Γυμνάσιο ο μαθητής, έφηβος πια, καλείται να αποδείξει ότι δεν είναι πια παιδί, όχι μόνο στη συμπεριφορά αλλά και στα νέα γνωστικά αντικείμενα που πρέπει να κατακτήσει. Ως εκ τούτου, το Γυμνάσιο σηματοδοτεί μια σειρά συγκλονιστικών αλλαγών οι οποίες, σε ό,τι αφορά τα μαθήματα, καλό είναι να αντιμετωπιστούν εξαρχής και με τρόπο συντονισμένο, καθώς τυχόν ελλείψεις και κενά το πιθανότερο είναι πως θα «συντροφεύουν» τον/την έφηβό/ή μας για πολύ καιρό, ενδεχομένως και μέχρι το τέλος της σχολικής του/της θητείας (αν δεν προληφθούν).

  Στο ΚΜ Φροντιστήριο φροντίζουμε ο μαθητής να συνειδητοποιήσει a priori  πως το Γυμνάσιο είναι μεν προέκταση και συνέχιση του Δημοτικού, απ’ την άλλη όμως πολύ πιο απαιτητικό από αυτό. Άλλωστε, για πρώτη φορά καλείται να δώσει Εξετάσεις στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Επιπλέον, τον εφοδιάζουμε επαρκώς με όλα όσα χρειάζεται, ώστε να είναι κατάλληλα προετοιμασμένος για τα μαθήματά του και τις εξετάσεις του, με συνεχή αξιολόγηση και διαγωνίσματα και με το νου μας πάντοτε στραμμένο στη σκέψη ότι οι αποκτηθείσες στο Γυμνάσιο γνώσεις, θα αποτελέσουν και τα εχέγγυα για επιτυχημένη πορεία αργότερα στο Λύκειο και τις Πανελλήνιες Εξετάσεις κατ’ επέκταση.
 

ΛΥΚΕΙΟ

  Το Λύκειο αποτελεί για τους μαθητές την τριετία κατά την οποία θα μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον τους κατά κύριο λόγο οι Πανελλήνιες Εξετάσεις, πηγή μεγάλου άγχους για τους περισσότερους. Από την άλλη, δεν πρέπει κανείς να ξεχνάει πως ανεξαρτήτως των Πανελληνίων, έχουν οπωσδήποτε μεγάλη ανάγκη από βοήθεια και υποστήριξη, καθώς στο Λύκειο οι απαιτήσεις των μαθημάτων είναι μεγαλύτερες και διαρκώς αυξανόμενες. Στο ΚΜ Φροντιστήριο είμαστε δίπλα στον μαθητή βοηθώντας τον να πετύχει άριστες επιδόσεις με κατάλληλα προγράμματα σπουδών και διδασκαλία που δεν βασίζεται σε αποσπασματικές σημειώσεις και φυλλάδια αλλά σε εξωσχολικά βιβλία καταξιωμένων συγγραφέων-καθηγητών. Όλοι οι εκπαιδευτικοί διαθέτοντας την απαιτούμενη κατάρτιση και οπλισμένοι με υπομονή, επιμονή και ζήλο και αφοσιωμένοι σε κάθε μαθητή ως μονάδα, φροντίζουμε και είμαστε πολύτιμοι συμπαραστάτες του στον δύσκολο και κοπιώδη αγώνα που έχει ξεκινήσει.
 

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ

  Από τη στιγμή που ο έφηβος μαθητής ξεκινήσει το Λύκειο, το ενδιαφέρον του μονοπωλούν οι Πανελλήνιες εξετάσεις (εντονότερα βέβαια στη Β΄ και πολύ περισσότερο στη Γ΄Λυκείου). Οικείοι, εκπαιδευτικοί και εν γένει το ευρύτερο περιβάλλον τού έχουν δημιουργήσει την εντύπωση πως πρόκειται για την αρχή και το τέλος, πως είναι εξετάσεις ζωής. Οπωσδήποτε είναι μεγάλης και αποφασιστικής – ίσως- σημασίας, αφού μάλιστα συμπίπτουν και με ένα κομβικό σημείο στη ζωή του εφήβου, τη μετάβασή του στον κόσμο των ενηλίκων και τη δυνατότητα για ακαδημαϊκή μόρφωση, ωστόσο η ζωή ούτε αρχίζει, αλλά σίγουρα ούτε τελειώνει εκεί. Στο φροντιστήριό μας προσπαθούμε να μεταδώσουμε στους μαθητές μας τη δική μας όρεξη για το μάθημα και με μεθοδικότητα και οργάνωση να στηρίξουμε την προσπάθειά τους. Έχοντας συναίσθηση της ευθύνης μας απέναντι στους μαθητές και τους γονείς τους αξιοποιούμε την πολύχρονη εμπειρία μας στον χώρο της εκπαίδευσης, ώστε να καταφέρουν να δουν τους κόπους τους να ανταμείβονται με την εισαγωγή τους στις πανεπιστημιακές σχολές. Μαζί μας είναι όλα πιο απλά!